Marketing restauracji
Sprawdzone porady co zrobić, by znaleźć się w czołówce branży kulinarnej!
-
Marketing na Instagramie dla restauracji
W Instagramie drzemie olbrzymi potencjał marketingowy — wykonaj te pięć kroków, aby maksymalnie wykorzystać go w swojej firmie.
-
Marketing restauracji w mediach społecznościowych – co robić, a czego unikać w prowadzeniu fanpage dla gastronomii
Wyrazista obecność w mediach społecznościowych to klucz do zwiększenia liczby zamówień online. Dowiedz się, co robić, a czego u...
-
9 pomysłów na akcje promocyjne restauracji
Akcje promocyjne restauracji to najczęstsza forma zachęcania gości do pierwszej lub ponownej wizyty w restauracji. Oto kilka św...
-
Zrobiłeś catering na imprezę dla dużej marki? Pochwal się tym!
Organizacja cateringu na imprezę dla globalnej korporacji czy dużej polskiej marki to ogromna próba umiejętności kulinarnych dl...
-
Facebook i Instagram restauracji – jak go prowadzić?
Garść praktycznych porad, dzięki którym szybko zostaniesz mistrzem mediów społecznościowych. Powodzenia!
-
Co robić, a czego nie robić w mediach społecznościowych
Na Instagramie i Facebooku nieustannie oglądać można śniadania, obiady i kolacje – są to darmowe kanały marketingowe, które mog...
-
Reklama restauracji – sprawdzone pomysły na marketing w gastronomii
Jak promować restaurację, aby goście odwiedzali nas przez cały tydzień, terminy na imprezy zamknięte były zarezerwowane na rok ...
-
Jak stworzyć stronę internetową restauracji?
Marketing restauracjiWielu klientów oczekuje, że restauracja będzie miała swoją stronę internetową, z której dowiedzą się czegoś więcej na temat podawanych potraw, i która umożliwi im wygodne dokonanie rezerwacji online. Ale od czego zacząć? Zakładanie strony internetowej nie musi być skomplikowane. W tym artykule przedstawimy w siedmiu krokach, jak stworzyć idealną stronę internetową, która przyczyni się do zwiększenia widoczności restauracji i liczby rezerwacji.
-
Media społecznościowe w restauracji i gastronomii — wskazówki i porady
Marketing restauracjiMedia społecznościowe to potężna broń, a dzięki wskazówkom zawartym w tym artykule będziesz wiedzieć, jak jeszcze lepiej z nich korzystać. Przyjrzymy się najważniejszym platformom społecznościowym pod kątem zdobywania odbiorców, przyciągania nowych klientów i zwiększania liczby zamówień.
-
Promowanie firmy cateringowej
Marketing restauracjiRozmawiamy o skutecznych sposobach promocji firmy cateringowej.
-
Sprzedawaj jak handlarz ryb
Marketing restauracjiChcesz, żeby twoje ryby lepiej się sprzedawały? Oto kilka rad, jak je najlepiej sprzedawać.
-
Tajniki fotografowania potraw
Marketing restauracjiRozwój aplikacji do dzielenia się obrazami, jak Instagram czy Pinterest, a także wyrafinowane aparaty fotograficzne wbudowane do smartfonów powodują, że nie ma usprawiedliwienia dla źle oświetlonych, nieostrych zdjęć potraw i dań w jakiejkolwiek promocji twojego lokalu w mediach społecznościowych.
-
Gwiazdki Michelin – jak je zdobyć?
Marketing restauracjiNajsłynniejsze odznaczenie dla restauracji – gwiazdka przyznawana przez specjalistów z firmy Michelin – to marzenie każdego szefa kuchni. Stanowi uhonorowanie wieloletniej pracy nad koncepcją restauracji oraz pozwala na poznanie jego dokonań przez międzynarodową publiczność. Jak zdobyć upragnioną gwiazdkę?
-
Jak promować restaurację w Internecie?
Marketing restauracjiCzy wiesz w jaki sposób poruszać się po sieci i na co szczególnie zwrócić uwagę? Dostarczymy Ci kliku wskazówek, przybliżymy specyfikację określonych kanałów i podpowiemy w jaki sposób działać, aby nie zabłądzić w wielkim świecie internetu.
-
Jak promować restaurację w social media?
Marketing restauracjiByć tam, gdzie są goście – to podstawa marketingu restauracji. Brak profilu lokalu na Facebooku i Instagramie dyskwalifikuje ją w biegu o klientów, którzy właśnie tam poszukują informacji i inspiracji.
-
Marketing na Instagramie dla restauracji
Marketing restauracjiW Instagramie drzemie olbrzymi potencjał marketingowy — wykonaj te pięć kroków, aby maksymalnie wykorzystać go w swojej firmie.
-
Marketing restauracji w mediach społecznościowych – co robić, a czego unikać w prowadzeniu fanpage dla gastronomii
Marketing restauracjiWyrazista obecność w mediach społecznościowych to klucz do zwiększenia liczby zamówień online. Dowiedz się, co robić, a czego unikać, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w gastronomii.
Nigdy nie przestawaj uczyć się z Akademią UFS
- Ucz się od innych Szefów kuchni
- 2-minutowe filmy, bez reklam!
- Opanuj nowe umiejętności