03:23

1. Zakładanie kont w mediach społecznościowych

Znajdź odpowiedź na pytanie dlaczego wybór odpowiedniej platformy – czy to Instagram, Facebook czy TikTok – jest kluczem do udanego marketingu w mediach społecznościowych dla restauracji. Ponadto znajdziesz tutaj kluczowe elementy profilu konta, których potrzebujesz, aby nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami.

03:20

2. Tworzenie treści

Od czerpania inspiracji z mediów społecznościowych konkurencji po to, dlaczego specjalne funkcje, takie jak filmy na żywo na Instagramie, mogą dobrze sprawdzać się w restauracjach. 

03:21

3. Co robić i czego nie robić w mediach społecznościowych

Proste zasady dotyczące mediów społecznościowych, których należy przestrzegać w Twojej restauracji. Szef kuchni UFS, David El Bitar, i inni eksperci o tym, jak ważne jest używanie hashtagów, dlaczego należy unikać nadmiernego publikowania i wiele więcej.

03:17

4. Prowadzenie promocji w mediach społecznościowych

Marketing cyfrowy to świetny sposób, aby restauracje informowały ludzi o nowych menu, konkursach i zniżkach. Dowiedz się, dlaczego płacenie za posty i zdjęcia dobrej jakości może przyciągnąć więcej klientów.

03:57

5. Zdobywanie fanów w mediach społecznościowych

Szefowie kuchni, tacy jak Joanne Gendrano z UFS, oraz specjaliści od mediów społecznościowych dzielą się wskazówkami, jak zdobyć więcej obserwujących restauracje. Taktyka polega na publikowaniu postów o tej samej porze każdego dnia i zawsze odpowiadaniu na komentarze klientów.