This video player may use cookies or other browser storage. If you agree to this please click the Accept button below.

1. Zakładanie kont w mediach społecznościowych
Znajdź odpowiedź na pytanie dlaczego wybór odpowiedniej platformy – czy to Instagram, Facebook czy TikTok – jest kluczem do udanego marketingu w mediach społecznościowych dla restauracji. Ponadto znajdziesz tutaj kluczowe elementy profilu konta, których potrzebujesz, aby nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami.
This video player may use cookies or other browser storage. If you agree to this please click the Accept button below.

2. Tworzenie treści
Od czerpania inspiracji z mediów społecznościowych konkurencji po to, dlaczego specjalne funkcje, takie jak filmy na żywo na Instagramie, mogą dobrze sprawdzać się w restauracjach.
This video player may use cookies or other browser storage. If you agree to this please click the Accept button below.

3. Co robić i czego nie robić w mediach społecznościowych
Proste zasady dotyczące mediów społecznościowych, których należy przestrzegać w Twojej restauracji. Szef kuchni UFS, David El Bitar, i inni eksperci o tym, jak ważne jest używanie hashtagów, dlaczego należy unikać nadmiernego publikowania i wiele więcej.
This video player may use cookies or other browser storage. If you agree to this please click the Accept button below.

4. Prowadzenie promocji w mediach społecznościowych
Marketing cyfrowy to świetny sposób, aby restauracje informowały ludzi o nowych menu, konkursach i zniżkach. Dowiedz się, dlaczego płacenie za posty i zdjęcia dobrej jakości może przyciągnąć więcej klientów.
This video player may use cookies or other browser storage. If you agree to this please click the Accept button below.

5. Zdobywanie fanów w mediach społecznościowych
Szefowie kuchni, tacy jak Joanne Gendrano z UFS, oraz specjaliści od mediów społecznościowych dzielą się wskazówkami, jak zdobyć więcej obserwujących restauracje. Taktyka polega na publikowaniu postów o tej samej porze każdego dnia i zawsze odpowiadaniu na komentarze klientów.