kwadransnarozmowę z marką Lipton | Unilever Food Solutions

Niemalże połowa Polaków ma poczucie, że ich relacje z innymi osobami są powierzchowne. Brak pogłębionych więzi to problem, z którym trzeba się zmierzyć. Bez nich w nasze codzienne życie wkrada się samotność – ta ukryta, izolująca i mająca realny wpływ na nasze samopoczucie.

Rozmowa, która zwalcza samotność

Okazuje się, że istnieje lek na samotność. Jest nim szczera rozmowa z bliską osobą – uważna, empatyczna i pozbawiona oceniania. Takie spotkanie rozwija pozytywne emocje i buduje zaufanie. Sprawia też, że rośnie nasz optymizm i pewność siebie.

Potwierdzają to badania prowadzone przez markę Lipton, w których aż 82% Polaków przyznało, że posiadanie głębokiej więzi z inną osobą sprawia, że czują się lepiej. Zdecydowana większość z nas (73%) preferuje, by odbywała się ona nie w sieci i mediach społecznościowych, lecz na żywo*.

Czas herbaty. Czas rozmowy.

Lipton to marka, dla której relacje między ludźmi zawsze były ważne. Dlatego rozpoczęliśmy akcję #KWADRANSNAROZMOWE, w której zachęcamy do dbania o relacje z bliskimi podczas rzeczywistych rozmów przy kubku ulubionej herbaty. Okazuje się bowiem, że dla Polaków spotkanie przy herbacie pozwala zwalczać poczucie samotności – deklaruje to aż 87% z nas*.

Chcemy inspirować do zacieśnienia więzi i zaprosić wszystkich do autentycznych rozmów przy herbacie Lipton Yellow Label, aby żyć zdrowiej i szczęśliwiej.

*Międzynarodowe badanie ilościowe, na zlecenie Unilever, ResearchNow: październik 2018, próba 2000 Polaków.