Od tego dnia misją Thomasa Liptona stało się szerzenie optymizmu na świecie dzięki produkcji powszechnie dostępnej, wysokiej jakości herbaty. Przy pomocy sloganu „Z herbacianego ogrodu prosto do czajniczka” sprawił, że herbata stała się lubianym napojem dla każdego. W uznaniu zasług Sir Thomasa Liptona dla produkcji herbaty, królowa Wiktoria nadała mu w roku 1898 tytuł szlachecki. W roku 1909 z powodzeniem sprzedawał już on herbatę w Europie, Japonii i Stanach Zjednoczonych, czego ukoronowaniem było otwarcie w Nowym Jorku pierwszego zakładu pakującego herbatę.

W roku 1964, gdy marka Lipton stała się już marką światową, Sir Thomas wprowadził herbaty mrożone na rynek Stanów Zjednoczonych, a w roku 1978 również do Europy. W roku 1992 Lipton i Pepsi-Cola nawiązały w USA współpracę, aby zaopatrywać w herbatę mrożoną również inne części świata.

Lipton dokłada wielkich starań, aby zapewnić zrównoważony rozwój handlu herbatą i od roku 2010 wszystkie herbaty Lipton Yellow Label sprzedawane w Europie pochodzą z farm zrównoważonych posiadających certyfikat Rainforest Alliance.

Do dzisiejszego dnia kontynuujemy misję Sir Thomasa Liptona, którą było dostarczanie herbaty Lipton konsumentom na całym świecie. To dzięki niemu Lipton jest obecnie wiodącą marką herbaty, sprzedawaną w ponad 150 krajach na całym świecie.