Informacje o programie lojalnościowym

KUPUJ PRODUKTY ONLINE, ZBIERAJ PUNKTY I WYBIERAJ NAGRODY!

 

Jak to działa?

Zamawiaj produkty Unilever Food Solutions przez platformę zamówieniową i zbieraj punkty lojalnościowe. Za każdy zamówiony i dostarczony do Ciebie produkt, otrzymasz liczbę punktów przypisaną do tego produktu. Premiujemy każdy zakup!

Prosty przelicznik: wydaj 1 zł = zdobądź 1 punkt.

Powiększ swoje saldo punktowe biorąc udział w dedykowanych promocjach.

 

Jak zostać uczestnikiem programu

Aby wziąć udział w programie musisz się zarejestrować na www.unileverfoodsolutions.pl oraz ustanowić swój login i hasło.

Zgłoszenie uczestnictwa w programie następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego oświadczenia podczas rejestracji (zakładania konta) na naszej platformie zamówieniowej.

Po zalogowaniu będziesz mógł sprawdzić swoje konto punktowe, mieć wgląd w katalog nagród oraz złożyć zamówienie  na nagrodę.

Jeśli Uczestnik programu:

-prowadzi działalność gospodarczą: powinien dokonać we własnym zakresie rozliczenia otrzymanych w programie nagród, w ramach przychodów z prowadzonej działalności gospodarczej;


-nie prowadzi działalności gospodarczej: otrzyma od Organizatora informację podatkową PIT-8C uwzględniającą wartość wszystkich otrzymanych od Organizatora nagród w danym roku kalendarzowym. Następnie Uczestnik powinien, na podstawie otrzymanej informacji podatkowej PIT-8C, dokonać rozliczenia podatku dochodowego w zeznaniu za dany rok, w którym nagrody powinny zostać wykazane, jako dochód z innych źródeł.
(Sprawdź regulamin programu lojalnościowego)

 

Zamawianie i odbiór nagród

Zebranie odpowiedniej liczby punktów upoważnia do zamówienia nagrody. Aktualna lista nagród, z przypisaną im wartością punktową, znajduje się w katalogu nagród.

Nagroda zostanie dostarczona w ciągu 5 tygodni od daty pozytywnego zweryfikowania punktów przyznanych za zamówienia.

Nagrody są dostarczane przez firmę kurierską pod adres korespondencyjny wskazany przez Ciebie na potrzeby dostawy produktów Unilever Food Solutions zamawianych przez platformę zamówieniową.

 

Jak długo ważne są punkty lojalnościowe?

Punkty tracą ważność, i nie mogą stanowić podstawy do wydania nagrody, jeżeli w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia o zakończeniu programu, uczestnik nie wykorzysta tych punktów na zamówione nagrody.

 

Kontakt do Organizatora

Organizatorem programu jest Smart Loyalty Platform Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Poznaniu, ul. Budzyńska 20, 60-419 Poznań.

Organizator w ramach programu i na potrzeby jego obsługi prowadzi infolinię, dostępną pod numerem: 801 334 443 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora; infolinia dostępna w dni robocze od 9:00 do 17:00).

Sprawdź Regulamin.