1. Bogactwo naturalnych flawonoidów

Polifenole są związkami organicznymi naturalnie występującymi w roślinach. Jedną z grup polifenoli są flawonoidy, których bogatym źródłem jest herbata. Występują one także w owocach, warzywach oraz sokach owocowych.

2. Zero kalorii*

*herbata bez dodatku mleka i cukru

3. Odpowiednie nawodnienie organizmu

Zaparzona zielona herbata to w 99% woda, dzięki czemu zapewnia odpowiednie nawodnienie organizmu w przyjemny i smaczny sposób.

Picie herbaty bez mleka i cukru to doskonały sposób, by bez zbędnych kalorii zapewnić organizmowi odpowiednią dzienną podaż płynów.

4. Mniej kofeiny niż w kawie z ekspresu i zawartość L-teaniny

Zarówno herbata, jak i kawa, zawierają kofeinę, ale w ich składzie znajdują się różne polifenole zapewniające ich charakterystyczny smak. Zawartość kofeiny w herbacie i kawie różni się w zależności od wykorzystanych odmian i gatunków, sposobów przygotowania i wielkości porcji. Natomiast parzona herbata zawiera średnio 2 razy mniej w kofeiny niż w porównywalnej filiżance parzonej kawy (40 mg kofeiny w filiżance herbaty przy 80 mg kofeiny w filiżance kawy). Ponadto warto pamiętać, że herbata zawiera aminokwas zwany L-teaniną.

5. Doskonały smak

Sięgając po zielone herbaty Lipton, mamy do wyboru całą paletę ekscytujących smaków – kompozycje mięty, cytrusów, truskawek oraz malin.

Sztuka parzenia zielonej herbaty

Zaczynamy od świeżej, zimnej wody.

Gotujemy wodę, ale zanim zalejemy herbatę, dajemy jej nieco ostygnąć.

Wlewamy wodę, by liście herbaty mogły uwolnić swój aromat.

… poczekaj tylko 2 minuty, by poczuć ten niebiański smak.

 

Teraz czas, by cieszyć się ożywczym smakiem cudownego naparu!