Menu

Coraz więcej klientów — i coraz więcej lokali — korzysta z platform takich jak Pyszne.pl, Glodny.pl, Uber Eats czy Glovo. Chcesz wejść do świata dostaw? Tu znajdziesz 4 porady, które pomogą Ci wprowadzić restaurację na platformy oferujące zamawianie jedzenia na dowóz.

Zobacz, jak łatwo zarejestrować restaurację w aplikacji do zamawiania jedzenia

1. Pick partners with the right delivery processes

1. Wybierz platformy i nawiąż kontakt

Sprawdź oferty różnych aplikacji – najczęściej wystarczy zostawić swoje dane, by przedstawiciel firmy mógł skontaktować się z Tobą, dowiedzieć się więcej o Twoim biznesie i przedstawić Ci indywidualną wycenę.

Najczęściej, aby w pełni zarejestrować się w aplikacji do zamawiania jedzenia, będziesz musiał przedstawić:

  • certyfikat bezpieczeństwa żywności,
  • potwierdzenie adresu prowadzenia działalności,
  • dane bankowe,
  • dokumenty rejestrowe/podatkowe.
2. Ensure high food packaging integrity

2. Sprawdź, czy posiadasz wszystko, co jest niezbędne do rozpoczęcia obsługi online, na przykład:

  • połączenie z Internetem — niezbędne do działalności online,
  • połączony z Internetem i zalogowany tablet/terminal POS od partnera dowozowego,
  • opakowania do dań ciepłych i do dań zimnych na wynos/dowóz oraz torby,
  • dobry dostęp do lokalu dla kurierów (zalecane jest wydzielenie specjalnego, czystego miejsca).
3. Use long-lasting ingredients to avoid spoilage

3. Dodaj swoje menu na dowóz. Pamiętaj o wyróżnieniu bestsellerów oraz stworzeniu promocji dostosowanych do profilu klientów i posiłku. 

Zadbaj o dodanie do menu zdjęć i bannerów zwiększających interakcję i konwersję klientów.

  • Z konkretną ofertą wiążą się określone pory czy okazje — jeśli lokal koncentruje się na posiłkach wieczornych, warto oferować większe zestawy przeznaczone dla co najmniej 2 osób. Jeśli jest to restauracja lunchowa, sprawdzą się zestawy lunchowe dla jednej osoby. Zastanów się, w jaki sposób restauracja obsługuje klientów obecnie, a jak jeszcze można by rozwinąć jej działalność, przygotowując oferty na inne okazje, takie jak „chwila dla siebie” albo „rodzinna kolacja”.
  • Proponowane zestawy powinny być korzystniejsze cenowo niż zawarte w nich dania zamawiane osobno. To daje możliwość zwiększenia sprzedaży przez oferowanie dodatkowych czy bardziej opłacalnych pozycji z menu.

 

 

Popularne platformy do zamawiania jedzenia na dowóz

Wróć do sekcji Jedzenie na dowóz.
Menu
Strona Główna
Produkty
Przepisy
Wiedza