Skutecznie promuj swoje ryby

 

Zarządzaj swoim menu

Menu jest wszystkim. Oto kilka przydatnych porad.

  1. Jeżeli menu ułożone jest w pionie, najlepiej się sprzedają pozycje na początku i na końcu. Jeżeli więc zależy ci na sprzedaży ryb, wiesz, gdzie je umieścić.
  2. Zadbaj, by nazwy dań były zrozumiałe, proste i chwytliwe.
  3. Dodawaj określenia informujące klientów o pochodzeniu dania – może to pomóc w jego sprzedaży.
  4. Zalecaj swoje ulubione połączenia ryby i wina.

Polecany przepis

Marynowany łosoś podany na ogórku z lodami musztardowymi

To danie nawiązuje do klasycznego gravlax. Dzięki zastosowaniu różnych technik znajdziemy tutaj galaretkę i esencję z ogórka. Całość dopełnią wytrawne lody musztardowe.

Sprawdź przepis

Zostań bajarzem

Na każdym talerzu kładziesz cząstkę siebie – a goście kochają historie związane z daniami, nie zapomnij więc ich opowiedzieć. Oto kilka rad, jak to najlepiej zrobić:

  • Opowiadaj gościom o tym, jakiej ryby użyłeś i na jakie smaki mają się nastawić. Nie zapomnij wspomnieć, czy jest to ryba sezonowa, z ekologicznej hodowli albo lokalna. Klienci lubią, gdy zdradzasz im imię rybaka albo miejsce, gdzie rybę złowiono.
  • Przeszkol swoich pracowników, by mogli być twoimi ambasadorami smaku – pozwól im spróbować swoich potraw. To bardzo ważne, aby kelnerzy entuzjastycznie wypowiadali się o daniach, muszą więc o każdym wiedzieć najwięcej, ile tylko się da.
  • Jeżeli oferujesz „połów dnia”, zadbaj, aby klienci o tym wiedzieli i byli przekonani, że dostaną najświeższą rybę.

Dowiedz się więcej: TRENDY NA TALERZU

Chcesz zobaczyć więcej?

Załóż konto

Chcesz mieć dostęp do wyjątkowych filmów i artykułów?

  • Rejestracja zajmie Ci tylko 30 sekund.
  • Oglądaj bez ograniczeń niezwykłe filmy i zainspiruj się.
  • Uzyskaj wgląd do pełnej treści artykułów stworzonych przez szefów kuchni z całego świata.