Chcesz, żeby twoje ryby lepiej się sprzedawały? Oto kilka rad, jak je najlepiej sprzedawać.

Skutecznie promuj swoje ryby

 

Zarządzaj swoim menu

Menu jest wszystkim. Oto kilka przydatnych porad.

  1. Jeżeli menu ułożone jest w pionie, najlepiej się sprzedają pozycje na początku i na końcu. Jeżeli więc zależy ci na sprzedaży ryb, wiesz, gdzie je umieścić.
  2. Zadbaj, by nazwy dań były zrozumiałe, proste i chwytliwe.
  3. Dodawaj określenia informujące klientów o pochodzeniu dania – może to pomóc w jego sprzedaży.
  4. Zalecaj swoje ulubione połączenia ryby i wina.

 

Zostań bajarzem

Na każdym talerzu kładziesz cząstkę siebie – a goście kochają historie związane z daniami, nie zapomnij więc ich opowiedzieć. Oto kilka rad, jak to najlepiej zrobić:

  • Opowiadaj gościom o tym, jakiej ryby użyłeś i na jakie smaki mają się nastawić. Nie zapomnij wspomnieć, czy jest to ryba sezonowa, z ekologicznej hodowli albo lokalna. Klienci lubią, gdy zdradzasz im imię rybaka albo miejsce, gdzie rybę złowiono.
  • Przeszkol swoich pracowników, by mogli być twoimi ambasadorami smaku – pozwól im spróbować swoich potraw. To bardzo ważne, aby kelnerzy entuzjastycznie wypowiadali się o daniach, muszą więc o każdym wiedzieć najwięcej, ile tylko się da.
  • Jeżeli oferujesz „połów dnia”, zadbaj, aby klienci o tym wiedzieli i byli przekonani, że dostaną najświeższą rybę.

Dowiedz się więcej: TRENDY NA TALERZU

Chcesz zobaczyć więcej?

Załóż konto

Chcesz mieć dostęp do wyjątkowych filmów i artykułów?

  • Rejestracja zajmie Ci tylko 30 sekund.
  • Oglądaj bez ograniczeń niezwykłe filmy i zainspiruj się.
  • Uzyskaj wgląd do pełnej treści artykułów stworzonych przez szefów kuchni z całego świata.